joi, 4 aprilie 2013

Vineri...din nou :)


Saptamanile trec precum trenul in gara..Nu aveti cum sa ma contraziceti, pentru ca asa este. Acum e sambata.. acum e miercuri, apoi joi si… VINERI. Aici am vrut sa ajung, normal e un motiv de bucurie ca vine sfarsitul de saptamana in care teoretic ar trebui sa ne odihnim, nu in pace, ci pur si simplu sa ne odihnim, sa ne relaxam alaturi de familiile noastre sau de prietenii nostri :)
Daca e vineri si ajungem in ceasul al 15-lea inseamna ca incepe o noua rubrica LUMEA la PAS, doar la Radio Renasterea. Poate unii spuneti: si ce i cu asta ?..:))))
Noi 2 va asteptam pe frecventele postului de radio cu o poveste interesanta despre FILARMONICA DE STAT TRANSILVANIA din Cluj-Napoca. Aflam destule lucruri, eu personal nu le stiam, desi am lucrat in Institutie cateva luni..Ce faceam eu acolo? Este un mister, poate il dezvaluim intr o alta editie a blogului.
Am stat putin de vorba cu PR ul Filarmonicii si am aflat programul din aceasta luna ploioasa, acolo in slala de spectacole nu ploua, asa ca ne am decis impreuna cu cei din Filarmonica sa va oferim o invitatie pentru 2 persoane la concertul de vineri, incepand cu ora 19:00, trebuie doar sa raspundeti la o simpla intrebare si invitatia este a dumneavoastra, va asteapta déjà la Casa Universitarilor :)
Fara miscare, minute DE miscare nu se poate, asa ca Asociatia sportiva care sustine rubrica va ofera si un abonament gratuit pentru o luna la alegere fie pentru pitici, fie pentru mamici. Tot asa raspundeti la o intrebare si ne vedem in sala, pe Decebal 41. :)
Cam atat pentru astazi, urmeaza sport si rubrica meteo, apoi rubrica zilei: LUMEA la PAS cu AURA si ADRIAN.
PS: AURA  va avea o fetita :) sa fie sanatoasa si sa va bucurati impreuna, dragii mei!
Nu uitati: FACETI CAT MAI MULTA MISCARE!
www.minutedemiscare.ro si puteti citi si blogul ei: http://ganduriparcate.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu