miercuri, 3 aprilie 2013

Dragi Prieteni :)

De 2 zile ma gandesc ce sa scriu pe blog. Vorba aia nu sunt Eminescu nici Alecsandri dar o poezie va pot oferi.
Ei bine nu va ofer o poezie..deocamdata :))
Eu si Ea realizam o rubrica la Radio, imediat implinim o luna.
Acolo in rubrica respectiva, una frumoasa de altfel organizam un mic concurs, dotat cu abonamente la o sala din oras, nu vreau sa fac reclama. Trebuie o atentie sporita, apoi trebuie sa suni in redactie, mai trebuie sa raspunzi la o intrebare si URAAAA ! am castigat abonamentul la miscare. Am facut si un promo pentru acest concurs, dar se pare lumea este orbita de a castiga ceva, orice numai sa castige si ei ceva in viata. Toata lumea spune: Eu in viata mea nu am castigat nimic.. si atunci nu mai sunt atenti la varsta, sex, intrebari etc..
De exemplu a sunat un domn respectabil din Grigorescu, a raspuns perfect la intrebare si a castigat. Eu l am sunat sa l felicit personal si  sa i explic  toate detaliile, cum poate intra in posesia premiului, sa i spun orarul salii atat pentru cei mici cat si pentru cei mari.
 Fac o mica recapitulare exact ca la scoala, recapitulam totul pe semestrul I. Abonamentul se adreseaza celor mici (4-12 ani) si celor mari (peste 15 ani, sa zic, dar exclusiv doamne si domnisoare unde se fac antrenamente de TAE BO si AEROBIC). Il intreb pe castigator, daca are copiii, sau cine va intra in posesia premiului?
 El foarte linistit imi raspunde… ca fiul lui..
Cati ani are fiul dumneavoastra?
Pai 30 de ani :))
Zic multi inainte (o pauza) exact ca un time out la baschet. Efectiv nu stiam ce sa mai spun..dar premiul este pentru copilasi sau pentru doamne,domnisoare, nu avem ce face cu fiul dumneavoastra :)
Atunci dati la altcineva premiul, zice castigatorul..
Asa voi face, am mai zis e.
Matematica intotdeauna a fost grea. Traim cu speranta ca poate pana implinim 2 luni de emisiune toata lumea va intelege ceva din rubrica : LUMEA la PAS.
Ne auzim vineri pe la ora 15:00 pe www.radiorenasterea.ro
Si …nu uitati FACETI CAT MAI MULTA MISCARE, minute DE miscare.RO
Multumesc,
Domnu’ prefesor cum imi zic cei mai mici :)))))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu