sâmbătă, 18 iunie 2016

Siguranta ta electrica!

Nu stiu tu, dar eu am patit de multe ori sa ma trezesc cu facturi mari la energia electrica. Pur si simplu, ma intrebam de unde atata consum electric, cand de fapt eram mai toata ziua plecata de acasa. Totusi, aveam prize destule care alimentau frigiderul, centrala de apartament si alte consumatoare din casa necesare. Apoi am constatat ca de fapt, becurile mele nu erau economice si ca ar trebui sa investesc in cateva economice. Asa ca am luat-o masina si am zis ca pana la electrice nu ma opresc.
Si cand am ajuns am descoperit ca aveam nevoie de mult mai multe, pe langa becuri: asa ca am inceput sa schimb si prelungitoarele, care sa opreasca alimentarea televizorului si a restul consumatorilor de curent care nu faceau altceva decat sa consume.
Dupa vreo cateva luni am observat ca a meritat investitia, pentru ca totusi consumul meu de energie electrica s-a redus, semn ca am facut cateva cumparaturi inteligente. Da, am scos ceva bani din buzunar, dar in timp investitia se amortizeaza.
Ideea e ca daca vrei sa faci economie, trebuie sa si investesti inteligent si cand vine vorba de partea electrica sigur trebuie sa alegi doar ce e bun si de la producatori consacrati. Nu de alta, insa nu vrei sa te trezesti ca anumiti consumatori casnici se strica din cauza prizelor proaste, sau ca becurile se ard din cauza intrerupatoarelor foarte slabe. 
Ideea e ca trebuie sa inveti sa alegi ce e bun pentru casa ta si evident siguranta ta. Si da, inainte evident ca trebuie sa dai o tura ca sa alegi si cel mai bun pret. Sa stii ca cei de la depozit-online.ro au tot ce ai nevoie si au si preturi mici, mici de tot.
In casa ta intotdeauna merita sa investesti si sa alegi doar calitate, daca nu vrei sa te trezesti cu tot felul de daune materiale mai mari sau mici. Siguranta ta sigur nu are pret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu